poniedziałek, 22 lipca 2019

STAR TREK PICARD! ZWISTUN!

Jest nowy Star Trek Picard! W zasadzie jego zwiastun! Wszystko zapowiada się bardzo dobrze. Pojawia się nawet wątki będące kwintesencją Star Treka! Wszystko opisuje noalejakto.pl https://noalejakto.pl/2019/07/22/star-trek-piccard-jest-pierwszy-zwiastun/

Będą dawne wątki w Star Trek Picard!

źródło: noalejakto.pl
Słusznie zwracają na tej stronie uwagę na nowe wątki! Będzie Borg, piękna Seven of Nine, podróże w czasie i inne takie bajery, które zapierały dech w piersiach w dawnych Star Trekach!

Może nie będą to odgrzewane kotlety!

Mam nadzieje, że nie będą to jednak odgrzewane kotlety tak, jak podają w No, ale jak to! Mam nadzieję, bo bardzo się wkurzę. Przesunęli premierę kolejnego sezonu Discovery na rzecz Star Trek Picard, więc niech to będzie dobry serial! Tego Wam i sobie życzę! Pozdrawiam!

PS:
A tu jeszcze bardziej obszerną analizę znalazłem:
https://wiadomosci.keep.pl/star-trek-picard-co-zwiastuje-pierwszy-zwiastun/index.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jimmy Gloss - zrobiłem logo!

Nowa marka premium - Jimmy Gloss Jak zapewne wielu z Was wie, piszę i tworzę jako freelancer. Ostatnio udało mi się stworzyć proste, ale g...