czwartek, 3 października 2019

Jimmy Gloss - zrobiłem logo!

Nowa marka premium - Jimmy Gloss

Jak zapewne wielu z Was wie, piszę i tworzę jako freelancer. Ostatnio udało mi się stworzyć proste, ale gustowne logo dla nowej marki odzieżowej Jimmy Gloss. Dlatego pragnę polecić ubrania tej marki. Sam już jedną koszulkę Jimmy Gloss zamówiłem i okazała się być produktem wysokiej jakości. Nadruk samego loga również jest w porządku i po pierwszym praniu wygląda cały czas tak samo jak po doręczeniu mi przez listonosza przesyłki (notabene polecam kuriera, zamiast poczty!).

Koszulki i bluzy premium Jimmy Gloss!

Zatem inwestując w super koszulkę Jimmy Gloss, albo modną bluzę tej marki premium, pozwalasz producentowi zrozumieć, że inwestycja we mnie była dobrym wyborem! Tak samo dobrym, jak doskonałe są ubrania marki Jimmy Gloss! Tak! Specjalnie staram się tę markę reklamować. 

Stworzę logo marki

Wiem, że ostatnio nie miałem prawie pół miesiąca ani jednego wpisu na moim blogu, ale własnie - też muszę jakoś zarabiać. A zarabiam m.in. tworząc takie loga jak na dołączonym tu obrazku. Gdyby więc ktoś nie wiedział, jak stworzyć logo, to niech mnie zatrudni! Polecam się na przyszłość!

LINK: https://suchekoszulki.selino.pl/markowe,k-11866.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jimmy Gloss - zrobiłem logo!

Nowa marka premium - Jimmy Gloss Jak zapewne wielu z Was wie, piszę i tworzę jako freelancer. Ostatnio udało mi się stworzyć proste, ale g...