niedziela, 15 września 2019

Tanie i dobre nadruki na koszulki i inne rzeczy!

Tanie nadruki na koszulki!


Nieważne jak, ale zacząłem tworzyć sklep internetowy na próbę. Skontaktowałem się z paroma osobami i okazało się, że na początek najłatwiej będzie się zająć nadrukami na koszulki, bluzy, kapcie, kubki, torby itd. Działa to tak, że ktoś to drukuje i wysyła za mnie, a ja mam niewielką (niestety!) prowizję za pomysł! Co będzie na stronie Suche Koszulki?

Koszulki z nadrukiem, bluzy ze śmiesznymi napisami!


Wszystko, na czym można wydrukować napis lub jakąś grafikę, jest dostępne w moim/niemoim sklepie! Link do sklepu zamieszczam poniżej, ale dosłownie wszystko - pod warunkiem, że ma to sens - może zostać zadrukowane. Od koszulek, przez bluzy, kubki po podkładki pod myszkę i japonki!

Koszulki i inne z humorem!


Humor - jak mniemam - na razie wychodzi niezły, narracja również, więc pomysł przy dobrym pozycjonowaniu SEO powinien się przyjąć. Jeśli uda mi się zarobić rocznie na kilka browarków lub jakiś szczytny cel, to będę szczęśliwy. Jeśli więcej, to otwieram sklep z różnymi rzeczami niekoniecznie związanymi z nadrukiem!

Pozdrawiam
https://suchekoszulki.selino.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jimmy Gloss - zrobiłem logo!

Nowa marka premium - Jimmy Gloss Jak zapewne wielu z Was wie, piszę i tworzę jako freelancer. Ostatnio udało mi się stworzyć proste, ale g...