środa, 31 lipca 2019

Burza słoneczna 2019!

Burze słoneczne! Zagrożenie z kosmosu!


Tym razem moja ulubiona stronka publikuje kosmiczną pogodę. Robi to nieco lepiej niż inne strony. Nie powołuje się tylko na NASA jak wszystkie inne portale, ale przytacza informacje o tym, czym tak naprawdę są burze słoneczne i o co w tym wszystkim chodzi!

Inne portale ściemniają

Czytałem ostatnio kilka artykułów różnych i było tam trochę, że mogą być problemy takie i takie, ale gdy wszedłem na WIKI czy jakieś inne fachowe źródła, to okazywało się, że jest słabo z wiedzą redaktorów. Noalejakto.pl dało radę i wiele błędów nie popełnili!

Polecam:

źródło: https://noalejakto.pl/2019/07/31/burza-sloneczna-2019-zagrozenia-kiedy-gdzie/

Zorza polarna - jak powstaje?

Żeby nie było, że polecam ciągle tylko jedną stronę. Proszę również zajrzeć do artykułu na blogu, który staje się moim ulubionym: https://wiadomosci.keep.pl/jak-powstaje-zorza-polarna/index.html

Dogłębnie uzupełniają artykuły na noalejakto.pl. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jimmy Gloss - zrobiłem logo!

Nowa marka premium - Jimmy Gloss Jak zapewne wielu z Was wie, piszę i tworzę jako freelancer. Ostatnio udało mi się stworzyć proste, ale g...