środa, 31 lipca 2019

Tesco ma kłopoty? Czeka je likwidacja?

Tesco Polska notuje straty!

Jak podało... zgadnijcie co? Noalejakto.pl Tesco notuje straty. Być może czeka je likwidacja. Niestety nie mam do tego krótkiego postu fajnego zdjęcia :(

Nigdy nie lubiłem Tesco

Wielu moich znajomych lubiło robić zakupy w tych sklepach. Ja też często tam bywałem, ale jakoś tak mnie nie zachęcało i denerwowało momentami. W zasadzie te same rzeczy, o których mowa w artykule, który linkowałem poniżej.

Szkoda, że znowu coś w Polsce upada zamiast się rozwijać. Z resztą nie wiem, czy upada. Mam nadzieję, że nie, bo mnóstwo i tak biednych ludzi straci robotę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jimmy Gloss - zrobiłem logo!

Nowa marka premium - Jimmy Gloss Jak zapewne wielu z Was wie, piszę i tworzę jako freelancer. Ostatnio udało mi się stworzyć proste, ale g...