czwartek, 8 sierpnia 2019

Katalog stron internetowych, darmowy, więc się wpisałem!

Wpisałem się do katalogów stron internetowych!

Witajcie. Wpisałem się dzisiaj do katalogów stron internetowych. Nie wiem, czy to coś da, ale mam nadzieję, ze ktoś to zacznie czytać. Nie planowałem tego bloga rozwijać, ale chyba zacznę. Wkręciłem się. Nie zamierzam poprzestać na dwóch wpisach do katalogów, więc od razu je Wam polecam. Kiedyś katalog stron internetowych był bardziej wartościową rzeczą i bardziej pomagał w pozycjonowaniu strony internetowej. Kiedyś każdy wertował katalog samodzielnie, a dzisiaj służą jedynie do pozyskania dobre linku do strony, bo Google indeksuje wg tego jak dużo stron do nas linkuje. Inaczej nawet nie pojawisz się w wyszukiwarce :( szkoda!

LINK: https://katalogi.opx.pl/
LINK: https://informacje.keep.pl/

Jimmy Gloss - zrobiłem logo!

Nowa marka premium - Jimmy Gloss Jak zapewne wielu z Was wie, piszę i tworzę jako freelancer. Ostatnio udało mi się stworzyć proste, ale g...