sobota, 10 sierpnia 2019

Nowa marszałek Sejmu, Elżbieta Witek!

Elżbieta Witek nowym marszałkiem Sejmu, a Kuchciński zrezygnował z powodu samolotów!


Tak już bywa w polityce, że jeden odchodzi, a drugi przychodzi. Marek Kuchciński nie odszedł na dobre, bo został tylko "zniszczony przez opozycję". Za to na jego miejsce wskoczyła pani marszałek Sejmu, Elżbieta Witek.

Chciałem napisać dużo mądrego i sfrustrowanego komentarza do sytuacji politycznej

Niestety ktoś mnie wyprzedził. Co prawda moje ulubione, noalejakto.pl wykonało tylko mały artykuł o nowej pani marszałek Sejmu, jednak już na innym blogu, mamy świetne, choć subiektywne spostrzeżenia.

LINKI:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jimmy Gloss - zrobiłem logo!

Nowa marka premium - Jimmy Gloss Jak zapewne wielu z Was wie, piszę i tworzę jako freelancer. Ostatnio udało mi się stworzyć proste, ale g...