środa, 14 sierpnia 2019

Pozycjonowanie stron internetowych

Jak wypozycjonować stronę w internecie?

Wiecie, co mnie wkurza w internecie - oprócz tego, że sobie mogę płaszcz posolić i wszyscy będą mieć to w tyle głęboko? To, że internet nie jest szczerym miejscem. Dlatego postanowiłem trochę pozycjonować mojego bloga.

Strony w necie się pozycjonuje. Jest jedna pierwsza strona (10 miejsc) wyników wyszukiwania na Twoje zapytanie do Google, a chętnych są tysiące, aby znaleźć się na tej stronie. Google wdotatku wtóruje webmasterom, którzy pozycjonują strony. Wpisują je do katalogów internetowcy, robią artykuły sponsorowane. Ja wysyłam linki szczerze, polecam Wam strony, a oni chcą, żeby boty google zczytywały jak najwięcej sztucznie wstawionych linków. Przez to myślą, że strona jest fajna, bo się o niej pisze, a to z kolei daje efekt lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania. Tak w skrócie.

Pierwszym krokiem do pozycjonowania są katalogi

Kiedyś to była użyteczna forma. Dzisiaj też, ale trzeba iść na przód. Nie wystarczy zwykła strona z linkami, ranking w stylu "Toplisty", czy gdziekolwiek wstawiony link. Teraz trzeba go wstawić w blog, artykuł, na forum - wtedy ma wartość. A to tylko pierwszy krok do dobrej pozycji w Google. Jaki jest drugi? Jak się go nauczę to Wam opowiem w kolejnym odcinku.Tymczasem linki, bo się wpisałem do tych katalogów:

https://informacje.keep.pl/

oraz:

https://katalogi.opx.pl/

 a także:

https://polecamy.pev.pl - nowość!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jimmy Gloss - zrobiłem logo!

Nowa marka premium - Jimmy Gloss Jak zapewne wielu z Was wie, piszę i tworzę jako freelancer. Ostatnio udało mi się stworzyć proste, ale g...