niedziela, 11 sierpnia 2019

Zajedź Raka! Akcja charytatywna! Pomóż!

Z Rzeszowa do Gdańska rowerem w 24h - 643 km - wszystko, by pomagać!

Zajedź Raka to akcja organizowana przez jednego zapalonego rowerzystę. Ja Was tylko proszę: POMÓŻCIE! Przelejcie im na konto chociaż kilka złotych!
Wszystkie linki macie tu: https://noalejakto.pl/2019/08/10/jedzie-z-rzeszowa-do-gdanska-na-rowerze-w-24-godziny-wszystko-by-pomagac-jest-moc/

Chore na raka dzieci - Dom Aniołków, by mogły umierać w godnych warunkach

To nie jest naciąganie. Cała akcja ma zbudować Dom Hospicyjny dla takich dzieci, które na pewno nie dożyją starości, ani nawet nie skończą dzieciństwa. Czytasz to, więc pewnie miałeś szansę złamać na podwórku rękę, kupić smarfona i chwalić się nim w szkole, jeździć na rowerze, pójść na wakacjach nad rzekę, basen, czy kupić sobie lody dla ochłody. Mogłeś/aś pewnie chodzić do kina, kłócić się z rodzicami, głaskać psy i koty, mieć kolekcję klocków, czy misiów, czy lalek.

Te dzieci tego nie doczekają, bo są chore! Ciulowy los zabrał im szczęście, chociaż nic nie zawiniły! Mają łyse główki i spojrzenia pytające "DLACZEGO JA!". Wiecie dlaczego one? BO NIE MY! MY ZDROWI! Więc wbijać na stronę i wspierać, bo mnie szlag trafi!

Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jimmy Gloss - zrobiłem logo!

Nowa marka premium - Jimmy Gloss Jak zapewne wielu z Was wie, piszę i tworzę jako freelancer. Ostatnio udało mi się stworzyć proste, ale g...